ویندوز 7 محبوبترین سیستم عامل در آمریکاست
نوشته شده توسط : علی افشار

نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که در آمریکا ویندوز همچنان محبوب‌ترین سیستم عامل برای کاربران خانگی محسوب می‌شود طراحی سایت و ۵۸.۴ درصد از بازدیدکنندگانی که به سایت اینترنتی دولت آمریکا سر می‌زنند، روی رایانه شخصی خود یک نسخه از سیستم عامل ویندوز را در اختیار دارند.

در این گزارش گفته شد طی دوره زمانی ۹۰ روزه بیش از ۱.۳۹ میلیون کاربر به سایت‌های اینترنتی بیش از ۳۷ آژانس دولتی آمریکا سر زدند رژیم لاغری و در پایان مشخص شد دومین سیستم عامل محبوب که با آن از سایت‌های دولتی آمریکا دیدن شده، iOS بوده است.

بررسی جدید نشان داد iOS با ۱۶.۴ درصد دومین سیستم عامل محبوب بوده است و پس از آن اندروید با ۱۳.۹ درصد در رتبه سوم قرار دارد.بررسی‌ها نشان داده است که در مجموع ۶۷.۶ درصد کاربران از طریق رایانه‌های رومیزی سراغ سایت‌های اینترنتی وابسته به دولت فدرال می‌روند، ۲۴.۸ درصد از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و تنها ۷.۶ درصد کاربران برای سر زدن به این سایت‌ها رایانه لوحی را به کار می‌گیرند.

این بررسی نشان داد ویندوز با ۵۸.۴ درصد محبوب‌ترین سیستم عامل محسوب می‌شود که در این زمینه سیستم‌عامل ویندوز ۷ با ۴۱.۵ درصد بیشترین محبوبیت را داشته است و پس از آن ویندوز ۸.۱ با ۹.۸ درصد، XP با ۳.۴ درصد، ویستا با ۲.۳ درصد و ویندوز ۸ با ۱.۳ درصد قرار دارند.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: